1. kamere
  6. Pametni dom
  >> Elektronske tehnologije Online >  >> televizorji >> Satellite TV

Kako ustanoviti 31 Fortec Dish Antenna

boFortec 31 -palčni enojni LNB satelitski krožnik delo z obema DirecTV in omrežnih sistemov Dish . Boste morali iti v vašo satelitsko sprejemnikom in pridobivanje koordinate , da si prizadeva jed. V možnostjo jed kaže v meniju boste morali nadmorsko in azimut ( od desne proti levi ). Najti dobro lokacijo z jasno vidnem polju na južnem nebu priklopimo svoj ​​krožnik in že ste pripravljeni za začetek. Tisto, kar potrebujete
koaksialni kabel, raven
Nastavljiv viličasti ključ
Bubble
usmerjenim kompas
Proste Prikaži več navodil

Mount jed jambor , da mesto ste izbrali . Lahko zavarujte osnovo teleskopa neposredno na strani stavbe , železnico ali na streho z vijaki določitvi osnove uporabi štiri luknje za vijake na dnu , da ga držite na mestu. Če uporabljate dimnika gori ali satelitsko stojalo , si oglejte priročnik uporabnikov za informacije namestitve. Bodite prepričani,jambor je povsem raven in naravnost gor in dol in se proti jugu .

Nastavite jed na drogu z drsnimi sklopa jed rokav na zadnji jed nad jamborom . Vijake na posodo , doklerjed ne premika . Poskrbite, da boste imeli posodo obrnjena na jug , preden zategnite navzdol jed.

nastavite nadmorsko višino na skupščini jed z izgubo višinski vijak in premaknite anteno navzgor ali navzdol do točke je v skladu s številko, ki jo potrebujete na vodilu nadmorske višine . Zategnite .

Nastavite azimut na skupščini jed z izgubo azimuta vijak in premikanjem jed v levo ali desno, doklerazimut linija nastavljena na številko, ki jo potrebujete. Zategnite .

Runkoaksialni kabel , ki prihajajo iz stavbe na krožnik. Push kabla skozi dno jambora , dokler ne pride ven proti vrhu . Zdaj feed kabel skozi LNB roko , ki se razteza od jed z začetkom ob koncu najbliže posodo in se nadaljuje, doklerkabel pride ven na drugem koncu.

Twist koaksialni kabel na izhod LNB je , tako kot bi ti naredil , če priključite kabel na zadnji strani televizorja.

Postavite LNB na koncu LNB roko in ga pritrdite z drsnimi vijak skozi luknje v LNB in roko in ga privijete navzdol .

Preverite moč signala na sprejemniku . Če ni po vašem okusu , premaknite anteno levo in desno na jambor, ne nastavljanje nadmorske višine ali azimut . Premaknite anteno približno 10 stopinjskim v desno ali levo , nato pa še enkrat preverite moč signala . Nadaljuje postopek, dokler imate signal , kar potrebujete .