1. kamere
  6. Pametni dom
  >> Elektronske tehnologije Online >  >> Global Positioning Systems >> GPS

Kako uporabljati GPS Military Grid referenčnega sistema

Državljani svetu zdaj zanašajo na GPS navigacijske enote , da bi našli svojo pot okoli , vendar pa ni nujno, da bo tako . Nekateri uživajo navigacijo na staromoden način - z zemljevidom in kompasom . Z zemljevidom z uporabo vojaške referenčno mrežo sistem, boste lahko našli svoje natančno točko na zemljevidu , do približno 10 metrov , če imaš neko točko delati. Če morate vedeti, v katero smer naj gredo od tam , šele raba vaš kompas poudaril v novo smer , da načrtujejo svoje potovanje okoli ovir. Tisto, kar potrebujete
Map ( v km ) mrežastim za MGRS
Compass
Prikaži več navodil

Poiščite najbližje glavno cesto ali točko na svoj položaj. Ga izslediti na zemljevidu . To je lahko manj omembe vredna , kot visok hrib , označenega z koncentričnih krogih bolj koncentrirani od drugih bližnjih hribih , ali strmi dolini , običajno označenega z koncentriranih koncentričnih krogih vzdolž reke.

najti to točko na tvoj zemljevid in ga označite s svinčnikom . Gremo desno in s prstom na zemljevidu najprej najti pismo , nato paštevilka za vašo identifikator omrežja , ki bomesto do najbližjega kilometra na tem zemljevidu . Na primer, gremo desno na stolpcu G in do vrstici 5 , da bi dobili 5G . ( Preberite legendo vašo posebno karto za dimenzioniranje ; . Podrobnosti bodo razlikovale )

Naslednji dve črki v vašem identifikatorjem MGRS točki bo nato opredeliti posebno okence vaša točka je noter Najdi škatlaz dvema črkama , ki ustreza vašim točke . Spet gremo desno in nato navzgor z nizom črk , ki so najbližje zemljevidu. (Na podrobnimi zemljevidi , črke in številke , ki ste jih do sedaj , ne sme biti niti kjerkoli , ampak na etiketi . )

poiskati naslednji dve številki svojega identifikatorja MGRS z opredelitvijo 100.000 - kvadratni meter box , običajno označene z odebeljeno meridiani širine na svoj ​​zemljevid . Pojdi desno , nato pa navzgor , da bi našli dve številki , ki ustrezajo linije zemljepisno dolžino in širino vašega točko. Ti bodo razdeljeni na vsakih 100.000 metrov. Napišite dve števili navzdol.

V zadnjih dveh številk bo enak kot 1.000 kvadratnih metrih znamke, ki je spet boste dobili tako, da greste desno in nato navzgor , da se vaš zadnji dve označevalnik . Dodate lahko še dve ali štiri številke do konca tako, izrisovanje 10 ali 100 manjših prirastke zemljepisno dolžino in širino v vašem 1.000 kvadratnih metrov prostora. Še naprej navzdol na najbližjih 10 metrov, če imaš karto in čas - dokler si izpostavil svojo lokacijo s točno MGRS koordinatni

Vzemite svoj ​​kompas. . Potegniti črto na zemljevidu iz vaše znane lokacije ( ti sploh ne potrebujejo številko ) do točke na zemljevid, kamor želite iti . Usmerimo svoj ​​zemljevid na severu leži kompas na vrhu je obrnjena proti severu . Imejte svoj ​​zemljevid sooča ta način ogledalo pokrajino okoli sebe .

Sedaj poravnajte kompas vzdolž črte , ki ste jih narisano na zemljevidu. Zapišite kota , 0-359 stopinj. To bo vaša nova smer vožnje . Prefekt vaš kompas občasno, tako da vam ne oddaljijo seveda . Izmerite svoj ​​približne razdalje z merjenjem off vsako polje kilometrov med vami in vašo destinacijo .